24BSplošni pogoji
Z osebnimi podatki ravnamo v skladu z določili Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (“GDPR”) in vsakokratno veljavno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov in Zakona o elektronskih komunikacijah.
Da bi vam zagotovili ustrezno uporabniško izkušnjo, bomo od vas zahtevali določene osebne podatke. Zavezani smo k zakoniti obdelavi osebnih podatkov, ki nam jih zaupate.
Z uporabo te spletne strani se obiskovalec (kupec) strinja s splošnimi pogoji poslovanja. Obiskovalec, ki bo vnesel kakršne koli podatke je obvezan vnašati točne in resnične podatke, informacije, gradiva. Netočne in neresnične podatke bomo obravnavali kot zlorabo, in jo predali ustrezni pravni službi. Podatke pridobljene preko spletnih obrazcev in pri naročanju, bomo uporabili le v namene poslovanja podjetja Trimas, d.o.o, Gozdna pot 24B, 1370 Logatec.
S spletno trgovino upravlja podjetje Trimas, d.o.o, Gozdna pot 24B, 1370 Logatec, matična številka: 8240175000, davčna številka: SI60007877 in je tudi je tudi ponudnik storitev v spletni trgovini trgovina.lisparija.si.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom storitev in kupcem. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Dostopnost informacij
Ponudnik (Trimas, d.o.o, Gozdna pot 24B, 1370 Logatec) se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, davčna številka),• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),• dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,• način plačila in dostave,• časovno veljavnost ponudbe,• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,• pojasnilo postopka ob pritožbi, pogojih za odstop od pogodbe, možnost izvensodnega reševanja sporov, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Vrste uporabnikov
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino trgovina.lisparija.si prek elektronske pošte obiskovalec nakupuje kot gost, s potrjeno registracijo v spletno trgovino postane registriran član spletne trgovine trgovina.lisparija.si. Tako gost, kot registriran član (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini trgovina.lisparija.si.
Ob registraciji v spletno trgovino registriran član pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Spletni katalog, artikli ter cenik
Spletni katalog vsebuje aktualno ponudbo iz našega prodajnega programa in storitev z vsemi potrebnimi podatki. Cene v ceniku so v EUR in vsebujejo DDV. Cene veljajo na dan naročila blaga. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, s spodaj navedenimi pogoji.
Lastnosti blaga in storitev
Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov (predvsem glede barvnega odstopanja). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala).
Ponudnik se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov na spletni strani, kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru bo ponudnik uporabnika med obdelavo naročila (do odpreme blaga) obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Komunikacija – elektronska obvestila
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
- Pošiljatelj bo jasno razviden.
- Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.
- Vidno predstavljen bo način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
- Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Naročilo blaga ali storitev
Želeno blago ali storitve lahko naročite elektronsko preko spletne trgovine, e-poštnega naslova: trgovina@lisparija.si ali preko telefona 051 368 368 na podlagi veljavnega cenika. Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni v podjetju Trimas, d.o.o, Gozdna pot 24B, 1370 Logatec. Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti ali telefonu v roku dveh ur od oddaje naročila.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu
- z nakazilom na TRR račun upravitelja spletne trgovine
- s kreditno kartico – vmesnik Stripe
- Plačilo s PayPal računom
Izdaja računa, sklenitev pogodbe in plačilo blaga
Podjetje Trimas, d.o.o, Gozdna pot 24B, 1370 Logatec izda tiskan račun za naročeno blago ob prevzemu oziroma dostavi blaga kupcu. Poleg priloženega računa dostavi še ostalo potrebno dokumentacijo. Naročeno blago, ki je na zalogi kupec plača ob dostavi (po povzetju) ali se plačilo izvrši direktno na TRR podjetja Trimas, d.o.o, Gozdna pot 24B, 1370 Logatec ali plača z računom PayPal. Naročeno blago je v lasti podjetja Trimas, d.o.o, Gozdna pot 24B, 1370 Logatec do plačila celotne kupnine. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Koraki nakupa – sklenitev naročila
Odprite izdelek, ki ga želite naročiti, izberite želeno velikost, dimenzijo oz. barvo, če je podana možnost, izberite željeno količino ter potrdite s klikom na »Dodaj v košarico«. S klikom na »Košarica« zgoraj desno si lahko ogledate vse artikle, ki ste jih izbrali. Če izbranega artikla, ki je že v košarici, ne želite kupiti, kliknite »Odstrani« in artikel se izbriše iz košarice. Kliknete »zaključi« in vas pelje do zaključna naročila. Če želite izdelke plačati s PayPalom, kliknite ikono PayPal.
V primeru, da se odločite za nakup kot gost (hitri nakup), morate ob vsakem nakupu znova vnesti osebne podatke in podatke za dostavo. Polja označena z zvezdico so obvezna. V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, v rdečem kvadratu zgoraj pa boste opozorjeni na napake pri vnosu podatkov. Vnos podatkov potrdite s klikom na gumb »Nadaljuj«.
Nato izberete naslov in način dostave ali prevzema izdelkov. Kliknete na »nadaljuj na način plačila«. Nato izberete kako boste izdelke plačali in zaključite nakup.
Če ste že registriran uporabnik, v ustrezen okvirček vnesete e-naslov in geslo ter kliknete »Prijava«.
V kolikor se želite registrirati v spletno trgovino trgovina.lisparija.si kot nov uporabnik, za registracijo potrebujete veljaven e-mail naslov, ki ga zapišete v zahtevano okence ter potrdite s klikom na »Ustvarite nov račun«. V obrazec, ki se odpre, vnesete vsaj obvezne osebne podatke. Registracijo potrdite z klikom na gumb »Registriraj«. V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, Vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, v kvadratu zgoraj pa boste opozorjeni na napake pri vnosu podatkov. Na vaš e-naslov bo ob uspešni registraciji poslano elektronsko sporočilo s podatki registracije. Če e-pošte ne boste prejeli, preverite v mapi »Junk« ali »Vsiljena pošta«. V primeru, da se ne nahaja v navedeni mapi, nas obvestite na e-pošto: trgovina@lisparija.si
Kot novemu uporabniku se vam odpre “Moj račun”, kjer si lahko ogledate zgodovino preteklih naročil in upravljajte s svojimi naročili in naslovi. Za nadaljevanje nakupa se vrnete v košarico s klikom na »Košarica« zgoraj desno v roza okvirčku.
V naslednjem koraku izberete naslov za dostavo oziroma spremenite naslov v primeru, da se razlikuje od vnesenega ob registraciji. Naslov spremenite tako, da kliknete na »Dodaj nov naslov« in sistem odpre registracijski obrazec, kjer izpolnite vsaj obvezna polja in kliknete »Shrani«. Nato pod zavihkom »Izberite naslov dostave«, izberete želeni naslov dostave. Po izbiri kliknete gumb »Zaključi naročilo« in v naslednjem koraku izbirate med plačilom po predračunu in plačilom po povzetju. Nazadnje morate pred oddajo naročila obvezno obkljukati, da se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja, objavljenimi na tej spletni strani. Potrdite s klikom “Zaključi naročilo”.
V zadnjem koraku se odpre končni izpisek, kjer lahko še enkrat preverite izbrane izdelke, naveden pa je tudi seštevek cene artikla ter stroškov dostave. Stroški dostave in davek sta navedena posebej s pripadajočimi vrednostmi. S klikom na »Potrjujem naročilo« je naročilo dokončno oddano. Če je bila oddaja uspešna, se Vam izpiše naslednje: »Vaše naročilo je poslano.«. Na vašo e-pošto bo poslano tudi potrditveno sporočilo, v katerem bodo zapisani vsi podatki naročila. V primeru, da tega obvestila ne dobite, nas kontaktirajte na: trgovina@lisparija.si, kjer vam bomo pomagali v najkrajšem možnem času.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo » Naročilo prejeto«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Kupcu je izdan račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški, ki ga prejme ob dostavi ali prevzemu blaga.
Kupoprodajna pogodba je v obliki naročila s strani kupca v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine ponudnika. Kupcu je kopija njegovega naročila dostopna na njegovo željo. Želeno kupoprodajno pogodbo oziroma kopijo naročila kupcu posredujemo na njegov e-poštni naslov ali v tiskani obliki na kupčev naslov, po predhodnem sporočilu na e-pošto: trgovina@lisparija.si. Naročilo/pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.
Naročilo potrjeno – pogodba sklenjena
V roku najkasneje 48 ur ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ali storitve ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poizkusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve naročila s sporočilom “Naročilo potrjeno” sklenjena, v primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena.
Dobava blaga
Če je blago na zalogi, se odpremi najkasneje v treh (3) delovnih dneh. V primeru, da izdelka ni na zalogi, se rok dobave podaljša, o čemer ponudnik obvesti uporabnika v roku dveh (2) delovnih dni. V kolikor želi uporabnik artikle prevzeti osebno, to lahko stori po predhodnem dogovoru (mobitel 051 368 368 ali e-naslov: trgovina@lisparija.si).
Način in strošek dostave in obdelave naročila
Za vsa naročila nad 75 € je dostava brezplačna*, razen za posebne dostave. V kolikor naročilo izpolnjuje pogoje, mora kupec pri izbiri načina dostave izbrati okence Brezplačna dostava. Po oddaji naročila mu (v kolikor ne izbere omenjenega okenca) stroška dostave žal ne moremo povrniti.
Za nas pakete na območju Slovenije dostavljata Pošta Slovenije in DPD ter GLS ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem centralnem skladišču) po obvestilu o odpremi.
Strošek dostave
Pti dostavi naročila (s Pošto Slovenije ali DPD ali GLS) ter izbranim načinom plačila z gotovino po povzetju se obračuna dodatni strošek 3,90 €.
Brezplačna dostava
Za dostavo (s Pošto Slovenije ali DPD) in način plačila z gotovino po povzetju se obračuna dodatni strošek 1 €. Velja za naročila nad 75€.
Dostava kamorkoli na območju Slovenije
Naša partnerja pakete dostavljata na naslov, vnesen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.
Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Enako seveda velja tudi za dostavno službo DPD ali GLS. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.
Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu, bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje.
Dobavni roki
O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.
Za vse dodatne informacije nas pokličite 051 368 368 ali na trgovina@lisparija.si.
Vračilo artiklov- odstop od pogodbe
Ko vračate artikle prodajalcu, morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa. Naslov za pošiljanje artiklov prodajalcu je: Trimas, d.o.o., Gozdna pot 24B, 1370 Logatec. Priporočamo, da artikle ustrezno pripravite za transport
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: trgovina@lisparija.si
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikom na voljo tukaj.
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.
Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva na Trimas, d.o.o. račun.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: Trimas, d.o.o., Gozdna pot 24B, 1370 Logatec ali ga osebno prinese na ta naslov. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Vsako preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa v skladu z osmim odstavkom 43d. člena Zakona o varstvu potrošnikov odgovarja z zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga. Zaradi uporabe oziroma poškodovanega blaga kupec ne izgubi pravice do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga, zato podjetje v primeru vračila uporabljenega ali poškodovanega blaga s strani kupca, ki uveljavlja pravico do odstopa brez navedbe razloga, ne sme zavrniti vračila prejetih plačil, lahko pa zoper kupca uveljavlja zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisna od teže paketa). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe(nakupa) (1. odstavek 43č. člena ZVPot). Da potrošnik pravočasno vrne blago, se šteje, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo plačila je izvedeno z enakim plačilnim sredstvom, kot je kupec plačal svoje naročilo, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust ali promocijska koda in se ta sredstva upoštevajo kot popust, se uporabniku ne vrnejo. Vrne se le vplačani znesek.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Vračilo artikla za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 051 368 368 ali nam pišete na trgovina@lisparija.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.
Če vam je paket dostavil DPD in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov trgovina@lisparija.si ali po telefonu na 051 368 368. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, DPD nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Kako se preverja primernost artikla:
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca/prodajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi:
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. V sporočilu kupec priloži obrazec za uveljavljanje stvarne napake, ki ga dobite tukaj. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno v salonu Hiša kozmetike Lišparija (Ljubljanska cesta 29a, 1360 Vrhnika) ali po pošti o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo. V primeru, da ga je poslal po pošti, mu bo vrnjen na naslov za dostavo.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Prodajalec nosi odgovornost za stvarno napako na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z ZVPot. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če v primerih iz 37. in 38. člena zakona ZVPot napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.
Več o stvarni napaki si lahko preberete tukaj .
Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno v salonu Hiša kozmetike Lišparija (Ljubljanska cesta 29a, 1360 Vrhnika) ali po pošti o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo. V primeru, da ga je poslal po pošti, mu bo vrnjen na naslov za dostavo.
Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega podjetja (Gozdna pot 24B, 1370 Logatec). Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Po preteku 6 mesecev lahko prodajalec artikel proda ali preda v uničenje.
Darilni boni
Darilni bon je dokument, ki ga Trimas d.o.o. proti plačilu izda kupcu v fizični ali elektronski obliki. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), ponudnik pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine trgovina.lisparija.si
Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini Lišparija. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih izdelkov. Veljavnost darilnega bona je 12 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.
Menjava vrednostnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, mora imetnik bona razliko doplačati. Skupna vrednost izdelkov mora biti 1 € višja od vrednosti darilnega bona. Z darilnim bonom lahko plačate skupni znesek izdelkov, ne pa tudi stroškov dostave.
Če je naročilo ali del naročila preklican in zato darilni boni niso unovčeni, vam bomo bone nadomestili z novimi darilnimi boni. Vplačani denar bomo vrnili na vaš tekoči račun ali kreditno kartico, v kolikor ste z njo izvedli nakup. Vse, kar morate storiti je, da nam sporočite kode unovčenih darilnih bonov in številko vašega transakcijskega računa.
Uporaba darilnega bona
Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
Na blagajni v okence “koda kupona” vpišete kodo darilnega bona in kliknete gumb ”Unovči kupon”.
Unovčite lahko več darilnih bonov hkrati. Posamezne kode ločite s presledkom ali vejico.
Ko vpišete kodo bona, se vrednost darilnega bona avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Nato samo še oddate spletno naročilo.
Kode za popust
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Lišparija. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.
Popusti in kode za popust se med seboj praviloma ne seštevajo, razen v primeru, ko je navedeno drugače. Kod za popust ni možno menjati za gotovino.
Uporaba kode za popust
Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
Na zaključku blagajne v okence ”koda kupona” vpišete kodo za popust in kliknete gumb “Unovči kupon”.
Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Popusti se med seboj izključujejo. Če hkrati unovčiti tudi darilni bon, ločite posamezne kode s presledkom ali vejico.
Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Nato samo še oddate spletno naročilo.
Pritožbe in spori
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 051 368 368 ali po elektronski pošti na trgovina@lisparija.si. Pritožba se odda na e-poštni naslov trgovina@lisparija.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Za ostale pogoje, ki niso navedeni v splošnih pogojih poslovanja, veljajo določila po veljavni ustrezni zakonodaji.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Trimas, d.o.o., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik
lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Potrošnik si mora izvensodnega izvajalca poiskati sam. Potrošnik in ponudnik imata pravico, da se v razumnem roku, ki ne sme biti krajši od osmih dni, izrečeta o dejstvih in dokazih, da izrazita svoja stališča ter da se izrečeta o navedbah, dokazih, dokumentih in dejstvih, ki jih je predložila nasprotna stranka. Pobudo za začetek postopka pri izvajalcu IRPS po tem zakonu lahko vloži le potrošnik. Potrošnik in ponudnik imata pravico, da ju v kateri koli fazi postopka zastopa pooblaščenec oziroma jima nudi pomoč tretja oseba, o čemer morata biti seznanjena pred začetkom postopka. Pooblaščenec se izkaže s pooblastilom stranke. Potrošnik nosi stroške svojega pooblaščenca ali tretje osebe, če jo ima, ter stroške izvedenskega mnenja, ki ga potrošnik zahteva, čeprav izvajalec IRPS oceni, da je mogoče rešiti spor tudi brez njega.
Kot ponudnik blaga in storitev omogočamo spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
las
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Zbiranje podatkov
Pri pregledovanju naše spletne strani vam je anonimnost zagotovljena. Osebnih podatkov ne zbiramo. Svoje osebne podatke, kot so ime, poštni naslov, elektronski naslov, telefonska številka, nam prostovoljno zaupate ob registraciji v naši spletni trgovini, zaradi korespondence, nakupa, ali sodelovanja v spletnih raziskavah, itd. Trimas, d.o.o. lahko zadrži elektronska sporočila, katera ste poslali spletni trgovini, jih pošlje vzdrževalcu spletne strani ali našim drugim sodelavcem, ki sodelujejo v spletni trgovini.
Ta smejo biti na vpogled, vendar le za notranjo uporabo podjetja Trimas, d.o.o. in za nenehno izboljševanje dela v celotnem podjetju. Trimas, d.o.o. dnevno analizira podatke o obiskanosti spletne trgovine, statistiko dnevnih obiskov, dnevno pobiranje določenih datotek, iz katere države je bil obiskovalec, ki je pobral datoteko. Zbrana statistika nam služi za izboljševanje uporabnosti in prijaznosti na sami strani, lahko pa jo posredujemo tudi tretjim osebam, toda tovrstna statistika ne vsebuje nobenih osebnih podatkov, saj nikakor ne služi v te namene.
Varovanje zasebnosti
Ponudnik je v skladu z zakonom zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila. Podatki uporabnikov ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Dostavni službi bodo zaupani le podatki uporabnikov, ki so potrebni za dostavo.
Za podjetje Trimas, d.o.o., spletno trgovino trgovina.lisparija.si, so vsi prejeti osebni podatki uporabnikov in kupcev kot so: ime, poštni naslov, elektronski naslov, telefonska številka zasebni in zaupni. Osebne podatke, katere nam posredujete ob registraciji, po elektronski pošti in telefonu, shranimo na varno mesto. Dostopni so le pooblaščenemu osebju, uporabljajo pa se izključno za trženje naših izdelkov oz. v korist naših strank. Podjetje Trimas, d.o.o. osebnih podatkov ne bo posredovalo tretjim osebam.
Arhiv dokumentov, računov
Za vsa naročila vam bomo po e-pošti poslali potrditev naročila. Račun dobite skupaj ob dobavi pošiljke. Vsi dokumenti (evidence nakupov, naročila, računi, reklamacije) se hranijo v poslovalnici podjetja Trimas, d.o.o., Gozdna pot 24B, 1370 Logatec. Registrirani kupec lahko kadarkoli zahteva kopije dokumentov, katere mu pošljemo po elektronski pošti ali po navadni pošti.
Pravno obvestilo
Vsebine, objavljene na spletnih straneh trgovina.lisparija.si, so last podjetja Trimas, d.o.o. in dobaviteljev in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati. Podjetje Trimas, d.o.o. se bo trudilo, da bodo spletne vsebine točne in ažurne in ni odgovorno za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo nastalo zaradi uporabe.