Dostava

Način in strošek dostave in obdelave naročila

Za vsa naročila nad 75€ je dostava brezplačna*, razen za posebne dostave. V kolikor naročilo izpolnjuje pogoje, mora kupec pri izbiri načina dostave izbrati okence Brezplačna dostava. Po oddaji naročila mu (v kolikor ne izbere omenjenega okenca) stroška dostave žal ne moremo povrniti.

Za nas pakete na območju Slovenije dostavljata Pošta Slovenije in DPD ter GLS, ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem centralnem skladišču) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete v salonu Hiša kozmetike Lišparija, Ljubljanska cesta 29a, 1360 Vrhnika oziroma se za termin dostave dogovorite z dostavljalcem DPD-ja po telefonu.

Paket gre od nas še isti dan

Artikli, naročeni na trgovina.lisparija.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Artikle lahko prevzamete tudi osebno v salonu Hiša kozmetike Lišparija, Ljubljanska cesta 29a, 1360 Vrhnika.

Strošek dostave

Pri dostavi naročila (s Pošto Slovenije ali DPD, GLS) ter izbranim načinom plačila z gotovino po povzetju se obračuna dodatni strošek 3,90 €.

Brezplačna dostava

Za dostavo (s Pošto Slovenije ali DPD, GLS) in način plačila z gotovino po povzetju se obračuna dodatni strošek 1,00 €. Velja za naročila nad 75€.

Dostava kamorkoli na območju Slovenije

Naša partnerja pakete dostavljata na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Enako seveda velja tudi za dostavno službo DPD in GLS. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu, bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje.

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Za vse dodatne informacije nas pokličite 051 368 368 ali na trgovina@lisparija.si.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Če vam je paket dostavil DPD in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov trgovina@lisparija.si ali po telefonu na številko 051 368 368. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, DPD nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.

0
    0
    Vaša košarica
    Vaša košarica je praznaNazaj v trgovino